Freestyle Rap Online Na Webnode

MC_RED* vs. MC Theom

17.09.2010 16:09

První 2 kola začíná RED* potom oba stejné téma : NASRAL SIS DO GATÍ

Battle

Datum 19.09.2010
Vložil P.L.U.Z. & Mash Eska - porota
Titulek RED

do semifinále jsme se rozhodli,že jde RED*

Datum 19.09.2010
Vložil MC theom
Titulek nasral sis do gatí

jo ty zmrde,
smrdí ti gatě
kup si novou škodu garde
kmo kamaráde
mě nedáš tramtaráde
z gatí ti leze smrad OK?
ty vole
TVL týpek MC red
prej mc,má bledý hemzy
kokot jezdí autobusem a musí mít helmu
hahaha
neznáš jak to dát
neznáš pravou stranu jak to má vypadat
já a walker tě můžem hodně učit
a tebe může jenom theom pomočit
prej si vypat na minulým turnaji
prej tě dal p.l.u.z.
no mě dal taky ten vůl
na jiném webu
ale ted nemíním prohrát
není tady žádnej silnej bastard
mám jasnej postup ty bábovko
odejdi domů kámoško
ty stará kšiltovko

Datum 19.09.2010
Vložil MC_RED*
Titulek Re: nasral sis do gatí

Peknej battle diks...pekenj text toto ;)

Datum 19.09.2010
Vložil MC_RED*
Titulek tema

mmmm Takze tema je jasny nasral sis do gatí,
Si ten kokot co z battlu odleti.
REDA proste nebudes stihat,
Kdyz to ani nemuzes vnimat.
Ja ze tu nezajebu?
Ty bys mel prestal ojizdet tvou babu.
Muj pseudonym je kvuli mimu prijmeni,
Ale tento battle se pro mne zmeni.
Necekal jsi ze odepisu takovou pecku,
A proto zmrde dostanes facku.
Udelas mi uzel na noze a ja te objesim,
Ja totiz nesnim.
Ale ziju si svuj sen,
Ty si jako od Natella Ken!
Kde mas zmrde barbie?
To nikdo nevi..
Utekla pac sis nasral do kalhot,
Jo kdyby jen to ale ty sis nasral i do bot.
Posral sis tricko,
Ty mala picko.
Posral sis capku,
Vsude mas sracek nejmin kapku.
A nelez do prdele porotě,
Kdyz i oni fuckujou tě.

Datum 19.09.2010
Vložil MC theom
Titulek ____________

takovýmu kreténovi bych v životě nevykal
Toho bych rovnou rozžvýkal
mám toho za sebou víc než ty
Ani nejsi fit
To já postoupím
Jdu to vyhrát
V porotě Mash Eska
S Pluzem,uvidíme udělám ti na noze uzel
Udělám ti ho a nerozvážu
Akorát se ti vychlámu
ted si v piči nemáš na mě
nezajebeš,nedáváš nátěr
nic nezajebeš,co to je
za pseudonym MC RED?ble
Fujtajbl hnusnej pseudonym
stejně jako walker,víte jen kus pičovin
Nemáte na to nás dát
já a mash Eska tě nemáme rád

Datum 18.09.2010
Vložil MC_RED*
Titulek -~-~-~-~-~-~-~-~

Tak ze si az tak trapnej to jsme vazne necekal,
Ty si prisel a najednou si mi vykal,
Ja si na to lehce zvykal,
Ale ne na to ze mas kluka buzika.
Nejsem luza ty pako,
Kde to bydlis? Nojo to je Takko.
Bezdak musi byt cely den v teple v marketu,
Nikdy nebyl na poradnym parketu.
Nemas zadnej slovosled,
Tak se postav a do ksichtu mi hled.
Nema to smysl,
Proto si skysl.
Ja postoupim a co ze v pohode,
Tohle musi kazdy vedet.

Datum 18.09.2010
Vložil MC Theom
Titulek Jou

Kokotko nedáváš to,protože si nula
Blbá L.U.ZA
Nepostoupíš protože ti to uloupím
Tento postup nepodstoupím
podstoupím ho totiž na 100pro
Tvůj rap je horší než lopro
nevím co to lopro je,
ale celkem se to rýmuje
Tak do tam šoupnu,nečum
No co je
Zmrde sio jako hovno totál lala
Neumíš to dávat toto je moje tlama
Můj revír,máš prej za 1
Ale bohužel seš blbá tlustá bedna
prej máš brýle
Ty imbecíííle
Ty čůráku
ty kokote
Čekám na tvou odpověd

Datum 18.09.2010
Vložil MC_RED*
Titulek zaciname

Takze ma mtu proti sobe Theoma,
Kterej zadny skills nema.
Regne se sem a pak najednou howno,
Je to MC kterej ma jenom promo.
Uvod a nic jinyho protoze nema na rap,
Ja si dam v klidu jeste drep.
Rozvicka tak trosku se protahnu,
At tento turnaj jasne zvladnu,
Zvladnu to s absolutnim klidem,
Je to jasny uplne vsem lidem...

 

Kontakt

Best-freestyle

davidkopersky@atlas.cz

Sem můžete vložit nový nebo přetáhnout existující obsah

Vyhledávání

Freestyle Rap Battle na Webnode

Tvorba www stránek zdarmaWebnode