Freestyle Rap Online Na Webnode

MC Říza vs. Makaweli35

17.09.2010 16:05

Začíná první 2 kola Makaweli35.Potom Říza na téma PROČ ZROVNA TAKOVÁ PIČA? a Makaweli35 bude mít téma HA-HA-HA

Battle

Datum 21.09.2010
Vložil P.L.U.Z. & Mash Eska - porota
Titulek Vítěz

Rozhodli jsme se,že Říza jde do semifinále

Datum 21.09.2010
Vložil Makaweli35
Titulek HA-HA-HA

Nevím co je to za tému,ty kokote.ty pičo.alpha pluz a mash eska.udelam z tebe snehulaka z tesca.nebo nesca.kokotko padej dál a snaž se.neumíš to zajebat více.jsi iba tlustý kokot.nevieš to dávat.hahaha jdu se vykakak jako makak

Datum 20.09.2010
Vložil MC Říza
Titulek PROČ ZROVNA TAKOVÁ PIČA?

Proč zrovna taková piča? jako makaweli35 zkouší proti mě dávat znova a znova freestyle? já vám řeknu proč
protože ten buzerant chce abych tady sněm
udělal freestylovej kolotoč a chce
mojí moč jenže ja nejsem jak
on že jsem zněho pochcanej to ty
tady kámo skončíš zajebanej a pobodanej
a už se nikdy nezvedneš protože ty sráč seš
a texty dopředu si píšeš své matcu piču lížeš
tak se furt za ní neschovavej a vylez
a rapuj sám ale na tohle ty nemáš protože
víš že tě dám a já to zvládnu sám
napiš zase nějakej trapnej text
ať můžu jít nexta ty seš ten co nikdy
neměl sex a nikdy ho mít nebude
protožebude psat trapný texty a na sex mu čas nezbude
uznejme si že sem ti naložil moc tak
přestaň volat o pomoc stejně ti nikdo nepomůže
a stvím trapným freestylem taky nikdo nic nezmůže
tak proč zrovna taková piča? jako makaweli35
si mě do hubi bere? ja vám řeknu proč protože ho můj dobrej freestyle sere...

Datum 20.09.2010
Vložil MC Říza
Titulek yeah

možná jsem se ožral ale stejně jsem tě
v tomto battlu posral a postupuju dál
tak se zbal a padej zkoušet freestyle
někam jinam zkus třeba vietnam
seš jenom vyjebaný smetí který
když fouknu doprdele letí
je mi z tvýho freestylu fakt na blitíí
můžeš líst někemu jinýmu do piči ale mě
tam nelez v tomto battlu sem lehce prolez
takže padej dom než do tebe udeří můj freestylovej hrom.

Datum 20.09.2010
Vložil Makaweli35
Titulek hahaha bojím se

ja nejsem žádsnej luzer ty si fuzer a jebeš hůř než uzrel.ožral ses a vypadáš jak bojler di do piči ty zkurvený spojler.nemáš šanci se dostat dál.ví to každej co je dobrá hra.ty dobrou hru nedáváš.akorát se poděláš.ano upřímě nemůžeš vyhrát.to bys musel jakživ krev sát.protože makaweli35 nejde osrat a už vůbec ne takovýma kokotama jako jseš.odejdeš abis vědělů furt něco chceš,ty nejsi rapper.Jsi pouze ubohej writter

Datum 19.09.2010
Vložil MC Říza
Titulek Makaweli35

jou takže brácho já že na tento
battle nemám tak za tyhle
hovna si tě pěkně podám
a nože do tebe kámo zabodám
protože svoji kořisti v turnaju já hledám
a nejlepší freestyle tu kámo dávám
a buzeranty jako makaweli35 zajebávám
ubalím tě zapálím tě zahodím tě
protože seš hodně slabej rapper
a u mě seš jenom vyjebanej lůůůůůzer!

Datum 18.09.2010
Vložil Makaweli35
Titulek říza

sopránu blbej toto nedáš na tento battle vůbec nemáš,je to tak brácho ty mě nezajebáš,,si kokot barnabáš ale strýček jonáš a já kontrafakt.Dáváš krátký texty no tak dám taky krátkej udělám ti gangsta sestřih

 

Kontakt

Best-freestyle

davidkopersky@atlas.cz

Sem můžete vložit nový nebo přetáhnout existující obsah

Vyhledávání

Freestyle Rap Battle na Webnode

Tvorba www stránek zdarmaWebnode